środa, 29 kwietnia 2015

Bardzo dużo ciekawostek !!!



Ostatni raz notkę wstawiłem 4 miesiące temu. Na facebooka tą notke wrzuciłem. Promowałem bardzo rzadko. Za co bardzo żałuje.

WITAM!!!!!!!!!!!!! WSZYSTKICH,
ziomki słuchajcie dużo się u mnie dzieje. Ostatnio to aż za i nawet zapomniałem trochę o tym blogu. Jednak dzisiaj mi się żal zrobiło, że go tak zapuściłem więc postanowiłem coś tutaj napisać. Jest o czym pisać np. o tym, że już 31 maja mamy wielki spektakl w Szkole muzycznej na Solnej. Może jeszcze raz od początku.

Dla tych co nie wiedzą od ponad 3 lat jeżdżę do Poznania i uczę się w Projekcie Poznańska Scena Młodych. Zapraszam, wszystkich na facebooka PSM. Przez cały roku uczymy się pod okiem profesjonalistów, aby pod koniec maja mieć wielki spektakl tematyczny. W tym roku, z tego co udało mi się zorientować są to lata 50-te. Moment big bitu i starych dobrych piosenek. Piosenki i muzyka filmowa Krzysztofa Komedy oraz Rock`n`roll lat 50tych. Aranż współtworzy pan Krzysztof Zalewski, a śpiewać będziemy do takich piosenek jak: "Czekolada", "Serduszko puka" , "Cicha woda". Nad opieką wokalną czuwa Pani Anna Powali-Zalewska



Na pewno miejsca nie zabraknie sala jest uszykowana dla 500 osób. Możecie nie wiedzieć, ale występ jest bezpłatny więc na prawdę warto wejść i oddać się klimatowi spektaklu.

NOWA PIOSENKA NA YOUTUBE >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz